Muzyka

28.04.2016

Zawieszenie bloga


Witajcie!

Przybywam do Was z jakże smutną wiadomością, która kryje w sobie mimo wszystko nutkę radości. Dlaczego? Otóż w okresie, w którym blog będzie zawieszony, ja postaram się w miarę szybko napisać części od nowa, aby były lepsze, dłuższe i ciekawsze. :) A co najważniejsze, przez brak presji czasu, będzie mi łatwiej je pisać. Mam nadzieję, że ta przerwa wyjdzie na dobre. Gdy będę ponownie gotów do wstawiania części, postaram się Was poinformować o wznowieniu działalności bloga. Będzie mi łatwiej, jeśli w komentarzu pod tym postem napiszecie swoje blogi lub mejle, na które będę mógł do Was dotrzeć z tą wiadomością. To by było na tyle.

Do napisania! /Liam

Edit (30.04.2016): Części od Prologu do Części 6 pozostaną niezmienione lub co najwyżej przejdą drobną korektę.

3 komentarze:

  1. Szkoda, ale Cię rozumiem.
    Jestem tutaj od niedawna, ale bardzo polubiłam twoją historię. Na szczęście, nie zawieszasz bloga na zawsze.
    Wtedy robiłabym Ci spam,żebyś jednak wróciła ;)
    Ale jest jedna, dobra strona twojej decyzji - napiszesz części od nowa.
    Mi osobiście się podobały, ale dobrze,że przez ten czas będziesz nadal pisać. Będzie Ci później łatwiej niż gdybyś przerwała pisanie.
    Mam nadzieje,że szybko tu wrócisz.
    Na pewno będę czekać :))

    Buziaki
    Zuzka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość i cieszę się, że moja historia Ci się spodobała. :) Myślę, że przy dobrych „wiatrach” z weną i czasem w roli głównej, dam radę wznowić działalność bloga w przeciągu miesiąca.
      PS. Jestem chłopakiem, ale nie szkodzi. :)

      Usuń
  2. Tak sobie myślę, co napisać i stwierdzam, że Zuzka Verdas napisała to, co kłębiło się w mojej głowie xD
    Takze będę czekać, życzę duużo weny i oczywiście czasu.
    A tu mój blog: http://wiecznie-szczesliwi-2.blogspot.com/ :D
    Z niecierpliwością czekam, aż się odezwiesz :3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett