Muzyka

26.11.2015

Zmiana?

Witajcie!

Część wciąż nie jest napisana, a to ze względu na brak czasu przez szkołę jak i lekkim brakiem weny. Mimo wszystko znalazłem parę wolnych chwil, które zamiast spożytkować na pisanie, postanowiłem przeznaczyć na rozmyślanie. Wyszło mi parę rzeczy, z którymi chcę się z Wami podzielić
i chciałbym, abyście je skomentowali. 
Otóż mój drugi blog, od którego zacząłem, trochę śpi, więc powinienem go rozruszać. 
A aby to opowiadanie było kontynuowane, potrzebuję dużo więcej czasu niż przypuszczałem na początku, bo jednak zmiana treści mnie przerasta. ;-; 
Tak więc do sedna. 
Dziękuję za wszystkie komentarze na tym blogu oraz zapraszam Was Tutaj
Tam w wolnym czasie, jak się ogarnę itd., będę kontynuował Best Friend Ever..., którego już zarys historii pewnie znacie. Zastanowię się, czy nie zmienić jeszcze trochę części, bo po raz enty stwierdzam, że nie są takie jakbym sobie do końca wymarzył, a chcę żeby było dobrze i żebym był z tego zadowolony tak jak i Wy. 
To tyle jeśli chodzi o zmiany. Teraz prosiłbym każdego z Was, aby poświęcił swoje cenne parę minut życia i wypowiedział się nieco co sądzi o zmianie oraz czy w ogóle chce żeby tak było. 
Dziękuję i do napisania! :)

Przeczytaj informację na blogu, na który Cię zapraszam. Tam dowiesz się, kiedy wznowię opowiadanie!

1 komentarz:

  1. A więc poświęcam cenne kilka minut życia ^^
    Tak serio, to wpraszam się na Twojego drugiego bloga. Sama mam kilka blogów i znalezienie czasu czy weny wbrew pozorom trwa dość długo ( jestem strasznym leniem xD)
    Jestem pewna, że nawet jeżeli zmienisz część, to przeczytam wszystko od nowa, bo naprawdę warto.
    Ta historia jest tak fenomenalna, że cierpliwie będę czekać na twoje rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett